Østlandsgarn farger

Flere strikkeoppskrifter kommer fortløpende. Disse lager du i bomullsgarn i vårens farger! Eg ELSKER Østlandsgarn, det kan brukes til mye og det tåler vask etter vask etter vask :) Ikkje har eg opplevd at fargene falmer heller :).

Garn: Østlandsgarn (to farger, f.eks lys/mørk) Du trenger ca 100g lyst, og 50g mørkt. Jeg kjøpte garnnøster i østlandsgarn på nille i dag, men når jeg kom hjem så jeg at det var fritidsgarn jeg skulle bruke i oppskriften, derfor har .

Dette er en digital publikasjon som presenteres gjennom E-MAGIN.

Jeg har valgt å strikk tommel og bretten i en annen farge enn selve votten,. Det kan vaskes i maskin og de har mange farger å velge i. Jeg anbefaler derfor Østlandsgarn/Vestlandsgarn som selges mange steder, bla a . Restegarn i mange farger ble et godt sitteunderlag. Disse garnsortene finnes i mange forskjellige farger og de er slitesterke, noe . Lua er strikka i tre farger Østlandsgarn på p 5mm, og oppskrifta er fra Fru.


Settet er strikka i Bambino Ull på rundpinne mm, i den nøytrale fargen gul. Kanskje ikke så rart, siden den er strikket i Østlandsgarn istedenfor i pt5.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi