Teoman kupa kızı ve sinek valesi

Bir iskambil falında Çıkmıştık birbirimize O güzel kupa kızıydı Sinek valesiydim ben ise Gece yarısı o perşembe. Teoman Şarkı Sözleri - Kupa Kızı Ve Sinek Valesi : Bir iskambil falında Çıkmıştık birbirimize O güzel kupa kızıydı Sinek valesiydim ben ise Gece yarısı o . Teoman Kupa Kızı Ve Sinek Valesi şarkısını indir, Teoman Kupa Kızı Ve Sinek Valesi en yeni mpindir, Kupa Kızı Ve Sinek Valesi mobil indir.

Teoman - Kupa Kızı Ve Sinek Valesi - Akor, Gitar Akorları, AkorMerkezi'nde. AkorMerkezi, Türkiye'nin yeni nesil müzik sitesi. Teoman - Kupa Kızı ve Sinek Valesi Şarkı Sözü: Bir iskambil falında. Intro 2x Am G E Am G E Am Bir iskambil falında çıkmıştık bir birimize G E Am O güzel kupa kızıydı sinek valesiydim bense G E Am Gece yarısı o perşembe .

Bir iskambil falında çıkmıştık birbirimize: We've met each other in the fortuneteller's layout; O güzel kupa kızıydı sinek valesiydim bense: She was a beautiful .

Akor: Am G Am Bir iskambil falında çıkmıştık birbirimize G Am O güzel kupa kızıydı sinek valesiydim bense G . Kupa Kizi Sinek Valesi by Teoman tab with free online tab player. Teoman Kupa Kızı Ve Sinek Valesi indir, Teoman Kupa Kızı Ve Sinek Valesi mpindir, Teoman Kupa Kızı Ve Sinek Valesi sözleri mobil dinle ücretsiz yükle. Teoman Kupa Kızı Ve Sinek Valesi Şarkısı Ocak 20MÜZİK PLAY kanalıyla yayına girdi. Bir iskambil falında çıkmıştık birbirimize. O güzel kupa kızıydı sinek valesiydim bense.


Bir iskambil falında, çıkmıştık birbirimize. O güzel kupa kızıydı, sinek valesiydim bense. Lyrics to 'Kupa Kızı Ve Sinek Valesi' by teoman. Try Prime Music for free Listen to teoman Radio on Last.


Bir iskambil falında, çıkmıştık birbirimize o güzel kupa kızıydı, sinek valesiydim bense geceyarısı o perşembe rastladım köprü üstünde ağlama.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi