Jobbe i klesbutikk lønn

Du må gjerne skrive hva slags type butikk, og hvor lenge du har jobbet osv. YrkerBufretLignendeUansett hvilken type butikk du jobber i, vil arbeidet hovedsakelig bestå av salg,. Tabellen viser gjennomsnittslønn uavhengig av ansiennitet og alder.

Hva har dere som jobber i klesbutikk i lønn? Er det noen av dere som jobber på klesbutikk som hm, cubus, lindex eller diverse klesbutikker og hvordan er lønnen. Jeg har jobbet år på bensinstasjon, lønna mi der var 13da jeg slutta.


Hvordan er det å jobbe som butikkleder/butikksjef?

Alle dere som jobber i butikk; hvor mye tjener dere, hvor lenge. Diskusjoner › Familieliv › Arbeidsliv og utdanningBufretLignende26. Noen som vet hvor mye man får i lønn når man jobber i klesbutikk? Kjedebutikk som, Cubus, Lindex, B-Young osv?


Jeg er en jente på år, har jobbet flere år i butikk og syns jeg er ganske dårlig betalt. Vi følger ikke tariffen tror jeg, og ikke er jeg heller. Jeg har fått tilbud om jobbintervju på en Meny-butikk men har aldri jobbet i. Har alltid ligget lavere i lønn enn mine venner som har jobbet i . Andre jobber: Hei Jeg skal søke jobb på klesbutikk, nærmere.


Vanlig timeslønn på klesbutikk, matbutikk osv. Hva er vanlig lønn for en butikkarbeider/lager. For lite lønn som buttikmedarbeider på Rema 1000. BufretDet gjelder både når du skal jobbe lenge og når du bare tar jobb for en kort periode,.


Uten tariffavtale har du bare krav på lønn for 1. Det vanlige for en mindreårig som jobber i klesbutikk er for øvrig alt i fra 100kr og oppover. Spørsmål 1: Lønn er en avtalesak mellom arbeidstaker og arbeidsgiver. Vi får ikke UB-tillegg med mindre vi har jobbet under ubekvem arbeidstid x-antall timer . Hun ble nemlig oppdaget mens hun var på jobb, i klesbutikken. Jeg har ikke jobbet i butikk på år, så regner med at lønningene har. Dette er nok relativt høye lønninger i butikk bransjen men hvis man . Jobber du som barnehageassistent er forventet gjennomsnittslønn 288.


Vurderer butikkjobb, men hvor mye kan jeg forvente i timelønn/hva er normalt? Rema 10innrømmer at lønna var for lav og har gitt henne. Tina forteller til tv-kanalen at hun jobbet seks timer hver dag, og at hun var . Som tidligere nevnt vil jeg aller helst jobbe i en klesbutikk. Du kan da umulig påstå at å jobbe i en klesbutikk med lite lønn er drømmejobben . Gjennomsnittlig månedslønn per heltidsekvivalent, etter kjønn og arbeidstid per 1.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi