Mønster til bokbind

På en annen side ble mine bokbind gratis. Her inne finner du mange fine gratis mønstre og tips, kjekt! Med elastiske bokbin blir det å sette på bokbind en lek.

Med elastiske bokbin blir det lett som en lek å sette på bokbind. Fremgangsmåte på hvordan du kan sy ditt eget bokbind. Er det noe jeg ikke er god på, så er det å sy…Men jeg prøver, og når jeg kom over disse bokbindene inne hos Fru Langstrømpe fikk jeg enda . Jeg har skolebarn - og et 30-talls skolebøker og legge bokbind på.


MFK (2) mobilveske (2) morsdag (1) møbler (6) mønster (3) natur . Bokbind er uten tvil noe av det kjedeligste med å begynne på skolen og det er. Boksokkene finnes både i ulike kule mønster og ensfargede. Ved å repetere flisen, danner den et sammenhengende mønster.


Stjerneteller kolleksjonen (21) Stoff og mønster (20) Strikket (44) Strykestoff (3) Superwoman-kjolene (9) Syrommet mitt (10) Søm (59) Tips og . Bokbind i stoff til salgs, forskjellige mønster! Du sparer tid og penger siden trekket kan vaskes og brukes om igjen. Bokbind og pennal - med gode forklaringer til hvordan du lager bokbind også.


På bloggen Sissels kreative hjørne finnes en oppskrift på hvordan man syr tøffe bokbind.

Et godt tips er at man bruker vaskbart, elastisk stoff . Den store jobben med å legge på bokbind tok derfor i år max 5. Strekkbart elastisk bokbind i forskjellige farger. Morsomme mønster på to av fargene, samt solide farger. Miljøvennlig og mykt, kan brukes igjen år etter år!


Side 2- Bokbind i tekstil Stikkas barneutstyrshjørne. Finnes ialle mulige mønstre, farger og figurer. Så mye mer morsomt å sy de enn å bruke bokbind. Man må bruke stoffer med stretch da bokbindet skal være bittelitt. Fatter ikke at det ikke er oppfunnet noe smartere enn bokbind.


Enkelt mønster med steg for steg forklaring på bloggen i dag. Her kan du bruke stoffrester, putetrekk, duker, klesplagg og lage personlige .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi