Mopeden starter ikke

Men selvsagt heller ikke så svakt at pluggen skrur seg ut! Dersom du har gnist, men mopeden ikke vil starte, så sett den i gir og renn den i gang om du klarer . LØST]Mopeden vil ikke starte etter vintereninnlegg27.

Det gikk ikke an å starte den med EL-start, og heller ikke å tråkke den i. Etterpå stoppet mopeden igjen, og da lot den seg ikke starte, uansett hvor mange ganger jeg tråkket på kickstarten. Min peugeot speedfight vil ikke starte, jeg har tråkket og tråkket på kicken . Scooter som ikke starter når det er vått/kaldt.

Her er videoen av Scooteren som ikke starter:. Har sjekket at bensinslangene er i orden! Det renner bensin helt fint fra tanken inn i forgasser!


Uten noe videre etterforskning har jeg konkludert med at mopeden gikk feilfritt når det var minusgrader. Plutselig en dag starta mopeden helt bra men etter 10-meter rykket det flere ganger i den og jeg. Har en scooter med 2-takts motor som ikke vil starte.


Har skiftet tennplugg og sjekket om det kommer gnister når den er tilkoblet jor det gjør det.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Commissura anterior