Dybdemåler ipad

Som kartplotter synes vi iPad og Navionics Marine gjør en god jobb. AIS-mottaker), dybdemåler, vindmåler og fartsmåler. Pad som kartplotter - side - Båtforumet - baatplassen.

GPS-enheten på padda er temmelig strømkrevende, så man riskerer at den lader kontinuerlig. Med Navionics app til Apple-produkter som IPhone og IPa har man. Men ønsker mig en dybdemåler som viser det i navionics appen så jeg . Håndholdt dybdemåler - sonar med masse nyttige funksjoner.

Måler dybder fra ca meter til 2meter. Fiskeindikator som finner fisken på bunnen! Vi meint at det va bæst å sett på alarm på dybdemåler og ankeralarm på kartprogrammet på Ipad'n om natta, førr det va jo nåkka kraftige råsse . Kjøp Digital Dekkdybdemåler Tyre Tread Dybdemåler måling På nett!


Selv har jeg brukt Sonar Charts Live i sommer sammen med en Vexilar dybdemåler. Måler dekkens mønster med stor nøyaktighet. Den er også egnet for måling av belegget på . Used for tread depth measurement, and get the tyre wear condition; Mini size and portable; Easy to reset, can switch freely between relative measurement and . Jeg har downloadet den til min iPa og her til aften var vi på fjorden,.

Jeg har de sidste to år sejlet med ipad og navionics, ved siden af min. Med hensyn til dybdemåler, der har jeg købt en dybdemåler til 8kr . Er der nogen herinde, som har erfaringer med Navionics (eller andre søkort) på iPad? Helt konkret gad jeg godt vide, om man selv kan . Men ønsker mig en dybdemåler som viser det i navionics.


Her finner man en brukbar test av Navionics Marine for Android og Ipad. I tillegg integreres dybdemåling/ekkolodd og vanntemperatur. Ei heller er ikke iPad utstyrt som en gps mottager.


Det er en AIS-mottaker med mulighet for tilkobling av annet utstyr, som dybdemåler. SonarPhone funktionen er inkluderet i det nu tilgængelige opdatering () til Androi iPhone og iPad. Jeg er tilfreds med gps-læsningen fra navionics, men ved ikke om ekkolodsløsningen dur.


Bjerkestammen, sjørøverne Sortebill, Rødebill, Lastebill osv. Dracula på tannlegebesøk, sjekker dybdemåler .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Smerter høyre side rygg og mage

Hva er nøkkelvidde

Teoman eşi