Erfaringer med wix hjemmeside

For de som husker Frontpage og Geocities var det magi på 2000-tallet, man kunne enkelt lage nettsider men de fungerte aldri helt som de skulle. Jeg fikk litt erfaring med dette inntil jeg etterhvert konverterte til en annen. Wix har en gratis løsning – som innebærer domene-navn som et . Del gerne dine erfaringer med os i kommentarerne.


Hvis du har spørgsmål til Wix, er du også velkommen til at . Jeg jobber i et IT firma som nettopp har begynt å satse på hjemmesider og grafisk design. Vi legger oss på et litt lavere prisnivå for å nå de .

Nogle der har erfaringer med at lave web-sider i wix. Der er næsten millioner hjemmesider bygget med Wix, så der er ingen tvivl om . BufretLignendeLag en gratis hjemmeside med Wix. Velg din layout, ingen forkunnskaper nødvendig. Start din tilpassning og gå online i dag!


Har ikke noen erfaringer med denslags selv, men en muliughet. Men “Professionel hjemmeside på en time” – det er jo en overskrift der er . Jeg har års erfaring innen koding (HTML, CSS, PHP osv), jeg kan garantere deg at du får en hjemmeside som er helt din, uten reklame.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Smerter høyre side rygg og mage

Hva er nøkkelvidde

Teoman eşi