Sy bokbind

I utgangspunktet gjør det meg ingenting å legge på bokbin men jeg blir. Fremgangsmåte på hvordan du kan sy ditt eget bokbind. Er det noe jeg ikke er god på, så er det å sy…Men jeg prøver, og når jeg kom over disse bokbindene inne hos Fru Langstrømpe fikk jeg enda .

Med elastiske bokbin blir det lett som en lek å sette på bokbind. Skolestart betyr også at vi som foreldre må trå til med å sette på bokbind. Kanskje du er en av de som foretrekker å sy isteden for å bruke tape?


Så i år tenkte jeg å prøve ut hjemmesydd bokbind.

Jeg valgte imidlertid å sy lommene på vrangsiden + en søm oppe og nede etter at de var . Tre skolebarn og mange bøker som skal ha bokbind på. Ingen småbarnshverdag uten – Booksox, elastisk bokbind. Ok, det jeg skal fortelle deg om nå er rett og slett genialt. Bokbind i tekstil, som kan brukes om og om igjen, og som kan tas av og vaskes i maskinen. Gjør noe morsomt ut av det, og sy trekkene istedenfor!


Denne tutorialen forutsetter at stoffet er elastisk og at boken har harde permer. Så i går kveld tok jeg med et par bøker på syrommet. This Pin was discovered by Tina Bringsrud. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Side av - Brenn i helvete, bokbind-faan. Lurte på å sy noen selv av voksduker og satse på at den del kan . Denne gangen fikk vi i oppgave og finne stoff og lage et bokbind. Fru Stussli syr bokbind av alle typer restestoff, men foretrekker faste stoffer fordi hun synes de sitter bedre på bøkene.


Fru Stussli fant frem noen stoffer og frøkna fikk velge bokbind. Fru Stussli har planer om å sy flere slike. Så mye mer morsomt å sy de enn å bruke bokbind. Sy bokbind kan det nok hende jeg gjør den dagen det trengs:()Har sydd til mine . Jeg vil gjerne sy noen boksokker og trenger derfor stoff som er veldig.


Boksokk er et alternativ for bokbind som man bare trer på skolebøkene.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi