Bestått fagprøve helsefagarbeider

Fikk trekk på en del småting,som at jeg skjære opp alle skivene med samme kniv uten å tørke av kniven. Fagprøven avvikles i henhold til brosjyren Gjennomføring av fag-. Bestått meget godt = Meget god eller fremragende kompetanse i faget.

Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å blogge siste . Noen her som har tatt fagprøve som helsefagarbeider ? L ble jeg fortalt av sensor at det var omtrent like mange som fikk bestått meget tilfredstillende som antallet som strøk. Derfor tenkte jeg at det er blir den beste måten å presentere dere min prøve som jeg hadde og ble bestått.

Må jeg ha praksis fra ulike tjenestesteder for å kunne gå opp til fagprøve? Bestått fagprøve som bygger på vghelsearbeiderfag godskrives med år. Fagprøven kan gjennomføres i alle virksomheter. Vurdering av fagprøven: Bestått meget godt.


Kompetanse: Etter bestått fagprøve utstedes det fagbrev. Den endelige sluttvurderinga er fagprøven, som er en praktisk prøve på lærlingens. Selv om ikke alle fag fra vgog/eller vger bestått, kan lærling gå opp til . Julie Plassen Brendstuen har i dag bestått fagprøven.


Vi gratulerer og ønsker henne lykke til i sitt videre arbeid som helsefagarbeider. Vi gratulerer Latdawan Kabinlaphat med bestått fagprøve som helsefagarbeider og ønsker henne lykke til videre i arbeide ved hjemmetjeneten nord. PRAKTISK FAGPRØVE I HELSEARBEIDERFAGET FOR: …. Er det sånn at man går opp i lønn og skal lønnes som fagarbeider i det øyeblikket fagprøven (helsefagarbeider) er bestått ? Før du kan avlegge fagprøve eller svenneprøve må du som hovedregel ha bestått alle fag på vgog vgsom fører fram til lærefaget ditt. Fullført og bestått opplæring fører fram til fagbrev.


Fagprøven består av en teoretisk tverrfaglig del og en praktisk del. Etter bestått fagprøve utstedes det fagbrev. Dokumentert kompetanse i programfagene i Helsearbeiderfag, . Julie Plassen Brendstuen - Klikk for stort bilde. Når du har bestått den teoretiske fagprøven, og har fått godkjent tilstrekkelig arbeidspraksis, kan du .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi