Domeneshop wordpress

Wordpress er laget i PHP, og krever også database (MySQL) for å fungere. Du må derfor ha minimum Webhotell Medium for å bruke Wordpress hos oss. Dette er avanserte innstillinger, pass på at du følger veiledningen nøye.

Jeg har domene og serverplass hos domeneshop. DNS-utfordring (eksterne navnetjenere og subdomener)innlegg4. VIP kategori: Webhotell VIP stikkord: domeneshop, one.


Slik installerer du WordPress på webhotell.

Domeneshop sier jeg kan spare penger på å ha flere domener på samme webhotell. Har ei venninne som sitter hjemme og prøver å installere Wordpress, men hun skjønner lite av databaser og ftp. Rask webhosting til Wordpress-siderinnlegg27. Flytte en wordpress fra et webhotell til et annet hos.


Filrettigheter Domeneshop/wordpressinnlegg22. Hvordan installere WordPress - Eigil Moeeigil. Her er noen forslag til norske webleverandører: NordkappNett, Domeneshop, Webhuset eller Pro ISP (for å nevne noen).


Her viser jeg deg hvordan du kan registrere eget domenenavn, leie webhotell og installere wordpress. Jeg kjører selv WordPress på Glabladet og er strålende fornøyd med dette. Domeneshop er kjent for gode priser på domener, men har de gode. WordPress-plugins med kritiske sikkerhetshull utnyttes aktivt.


Datakriminelle har i det siste hatt stor aktivitet rettet mot utdaterte. Har flytta Wordpress MU-opplegget mitt fra en annen leverandør og til Domeneshop. Selve hovedsiden fungerer greit, men når jeg legger til . Wordpress is a free, open-source blog system that can be downloaded from. Wordpress is developed in PHP, and also requires a database (MySQL) to function.


Jeg prøver å installere wordpress, men står fast allerede på punkt i. Jeg har fått brukernavn og passord til MySQL hos domeneshop. Det var en hjemmeside som var hosted hos Domeneshop i Oslo. Jeg kjenner godt til hjemmesiden og den er satt opp i WordPress med . Koble domenet ditt til Wordpress-blogg I midten av juli ordnet jeg et eget domene (stiantorst.com).


I eksemplet under har jeg brukt screenshots fra domeneshop. Domeneshop er en av Norges største leverandører av domenenavn.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi