Palma sofa moduler

Palma er et sofakonsept som passer de fleste. Delvis Montert; Ben skrus på og moduler hektes sammen . Velg selv hva slags farge og stofftype du ønsker på din sofa.

PALMA Corner sofa Palma Collection by SITS,rh:archiproducts. Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Det gjør det enkelt å bygge sofaen som passer perfekt i din stue.

Palma-sofa, og i midten Hallgeir Kjellesvik med et flott designverktøy. Vi er på utkikk etter ny sofa, og falt pladask for en hjørnesofa fra. Jeg vet ikke om jeg har kostet det på meg. Dette er den vi har, men modulene er løse og kan settes sammen . Med PALMA Modulsofa får du mulighed for at bygge din egen komfort sofa. PALMA fås i en række bløde læderkvaliteter i farver - og i mange forskellige . Palma modul hjørnesofa fra Bohus i farge brown grey.


Palma modul sofa selges grunnet flytting. Sofaen ble kjøpt hos Bohus i oktober 20og er pent brukt.

Sofaen består av tre moduler + en puff 1: Divan: Hcm . Hos Skeidar finner du modulsofaer som passer din stue. Jeg skal kjøpe meg ny sofa, og synes det er veldig vanskelig å finne en som er fin.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi