Teoman gönülçelen

Teoman Şarkı Sözleri - Gönülçelen : Kırıklarını aldırdım kalbimin Zırhımı çıkarttım astım portmantoya Güzel vücutlar, boş suratlar Benimse yenmiş tırnaklarım . Sadece tıkla ve teoman - gönülçelen mpmüzik parçasını bedava indir veya online kalmakla teoman - gönülçelen audio dosyanı zevkle dinle! Teoman - Gönülçelen ver - Akor, Gitar Akorları, AkorMerkezi'nde. AkorMerkezi, Türkiye'nin yeni nesil müzik sitesi.


Gönülçelen, Teoman'ın dördüncü albümüdür. Kasım'ında NRmüzik şirketinden çıkmıştır. Teoman'a bu albümün'de eski grubundan arkadaşları eşlik .

Am Dm Kırıklarını aldırdım kalbimin G C Zırhımı çıkarttım astım portmantoya Am Dm Güzel vücutlar boş suratlar G C . Stream Teoman - Gönülçelen (Akustik Trio) by Teoman Müzik from desktop or your mobile device. Find a Teoman - Gönülçelen first pressing or reissue. Teoman - Gönülçelen Am Dm Kırıklarını aldırdım kalbimin G Am Zırhımı çıkarttım astım portmantoya Am Dm Güzel vücutlar boş suratlar G Am Benimse yenmiş . Teoman – Gönülçelen şarkı sözü Teoman – Gönülçelen sözü Teoman – Gönülçelen sözleri Teoman – Gönülçelen şarkı sözleri . Gönülçelen Songtext von Teoman mit Lyrics, deutscher Übersetzung, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos auf Songtexte. Watch the video, get the download or listen to Teoman – Gönülçelen for free.


Gönülçelen appears on the album Gönülçelen. Lyrics of GÖNÜLÇELEN by Teoman: Gönülçelen gönülçelen, Ayný anda utanmadan, Hem kýrýcý hem kýrýlgan, Yordun beni gönülçelen, Gönülçelen .

This song is performed by Teoman and appears on the album Gönülçelen (2001). Listen to Teoman - Gönülçelen (Akustik) recorded on the Sing! Karaoke app by MsSparkle and ersanimamogulari. Features Song Lyrics for Teoman's Gonulcelen album.


Includes Album Cover, Release Year, and User Reviews. Teoman Gönülçelen (4:53) - file type: mp- download - bitrate: 3kbps. Teoman Gonulcelen (4:41) - file type: mp- download - bitrate: 3kbps.


Dm Gm Kırıklarını aldırdım kalbimin C F C/E DmC Zırhımı çıkarttım astım portmantoya Dm Gm Güzel vücutlar boş suratlar C F C/E DmC . Please help me with this translation, another song from the great Teoman Gönülçelen. Buy Gönülçelen (Live): Read Digital Music Reviews - Amazon.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi