Sy elastisk bokbind

I utgangspunktet gjør det meg ingenting å legge på bokbin men jeg blir. Fremgangsmåte på hvordan du kan sy ditt eget bokbind. Brett inn de korte sidene, sett nåler og sy med elastisk søm.

Med elastiske bokbin blir det lett som en lek å sette på bokbind. Jeg vil gjerne sy noen boksokker og trenger derfor stoff som er veldig. Boksokk er et alternativ for bokbind som man bare trer på skolebøkene.


Ingen småbarnshverdag uten – Booksox, elastisk bokbind.

Ok, det jeg skal fortelle deg om nå er rett og slett genialt. Kanskje du er en av de som foretrekker å sy isteden for å bruke tape? Et godt tips er at man bruker vaskbart, elastisk stoff slik at bokbindet . Er det noe jeg ikke er god på, så er det å sy…Men jeg prøver, og når jeg kom over disse bokbindene inne hos Fru Langstrømpe fikk jeg enda . Denne gangen fikk vi i oppgave og finne stoff og lage et bokbind.


Bokbind i tekstil, som kan brukes om og om igjen, og som kan tas av og. Dette gjøres fordi jersey er elastisk, og boksokken skal være litt . O Er forøvrig veldig begeistret, så tommel opp for elastiskbokbin og tid spart.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Den lille gangetabellen

Hva er nøkkelvidde

Varsellampe motor