Glødelampe blinker opel

Løst]Glødelampe blinker konstant under kjøring - posted in Teknisk og. Glødelampe blinker under kjøring - posted in Passat: Har oppdaget et par ganger at glødelampen blinker under kjøring. Katalysator lyser plus glødelampe blinker samtidig.


Grupper › Golf gruppenBufretLignendeOversett denne siden14. Min glødelampe blinker når jeg køre, og ved ikke hva der er galt ? TDI - glødelampe blinker + motorlampe lyser! Dette er er en Opel Vivaro 20modell varebil (Diesel).

Det jeg ser på bilen min er at glødelampen/forvarmer lyser når bilen går ok. Min glødelampe er lige pludselig begyndt at blinke under kørsel og bilen mangler nu trækkraft. Glødelampe begynte plutselig å blinke under kjøring. Glødelampen blinker - posted in Mondeo: Hei!


Glødelampe blinker - 20TDCIinnlegg26. Stopper av seg selv under kjøring -styreenheten? Må bytte partikkelfilter - Generelt om bil og motor - Detailers.


Lampe for partikkelfilteret kom på og glødeplugg-lampe blinket, samt at motorkraft ble kraftig redusert. Bilen ble på nytt sendt med bergingsbil til .

Den starter fint, men etter en stund begynner glødelampelys å blinke. VW Sharan TDI 2001: Glødelampelys blinker etter start.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi