Motorlampe lyser diesel

Etter noen uker, begynte imidlertid motorlampen å lyse igjen, men den. Dette er imidlertid min første dieselbil, og bunndraget på BMW'n er . Jeg har en Opel Omega 2000-modell, dieselbil med turbo.

Den gule motorlampen lyser, men den slukker på høyere turtall. Hvem har ikke opplevd at den gule motorlampa i instrumentpanelet lyser? Er det noe alvorlig, eller kan det vente? Diesel; Motorlampe lyser og dårlig trekkraft - posted in Freelander ForuJeg har en Freelander 2.

DTdmod Gul motorlampe lyser - Discovery. Kjerra mister kraft og gul motorlampe lyser. Gul motorlampe - Bil og trafikk - Kvinneguiden Forumforum. Kjører Dieselbil, når den motorlampa lyser i min bil, så har jeg fått. Det er en ting som bekymrer meg litt og det er at motorlampen lyser.


Forhandleren mente det var en sensor som måtte skiftes. Avgaser under bilen är normalt eftersom din bil är utrustad med en dieseldriven hjälpvärmare som startar om det är kallare än 3+. Begynner en rød lampe å lyse under kjøring, betyr det at du må stoppe.


Når lampen lyser er det normalt bensin eller diesel igjen til fem-seks mil kjøring.

Kom litt sent inn på tråden din, men siden det er diesel, vinter og Østerdalen var min første . Dagen etter starta den på første med motorlampa lysende men gikk fint, måtte jo på jobb. Heisann har en subaru impreza wrx 2001modell, motorlampa mi lyser konstant, forige eier sa at det var umulig og få bort pga det er montert . Hvis Mercedesen din har: -Gul motorlampe i instrumentpanelet (Check Engine) -Går ujevnt på tomgang -Vanskelig å starte -Motoren hakker/ fusker når du kjører . Håber i kan hjælpe mig da jeg hader når lamper lyser…. Det er en diesel jeg har (første gang jeg prøver det) og normalt når jeg trykker lidt på . Har byttet luftmengdemåler, veivakselsensor og hatt diagnosetest på dieselpumpe. Feilen er at motorlampa begynner og lyse og motoren slutter og.


Gjør de ikke det, eller begynner noen å lyse under kjøring, er det all. Og forblir motorlampa slukket, tyder alt på at problemet er løst og at bilen . Diesel - det første jeg ville sjekket her er turboen og turboslanger. Lampa begynte å lyse etter at eg skulle sløkke bilen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi