Glødelampe blinker vw golf

Glødelampe blinker under kjøring - posted in Passat: Har oppdaget et par. Katalysator lyser plus glødelampe blinker samtidig. Golf TDI glødelampe blinker konstant.

Det er kanskje en svakhet som burde vært utbedret av VW? Hjelp: GLØDELAMPE BLINKER UNDER KJØRING - Noen med Vagcom i Bærum? Løst]Glødelampe blinker konstant under kjøring - posted in Teknisk og trimming: Nå i. Oljelampa blinker og det piper fra dasheninnlegg15. Grupper › Golf gruppenBufretLignendeOversett denne siden14.


Hej VW folk :) Jeg har problemer med min golf TDI hk. Min glødelampe blinker når jeg køre, og ved ikke hva der er galt ? Hejsa, vi har en golf hvor glødelampen blinker, bilen starter hver. VW Polo Tdi - 20- Hvidpladet - nysynet - fartpilot + aircondition Ny.


Min glødelampe er lige pludselig begyndt at blinke under kørsel og bilen mangler nu trækkraft. Bilmerke: VW Modell: Sharan 4Motion Motor: 1. ProbleGlødelampelys blinker etter start. Glødelampe begynte plutselig å blinke under kjøring.

Glødelampen lyser, og motoreffekten blir minst halvert, og noen. Når glødelampen blinker, plejer det tit og ofte at være en stoplys kontakt. Glødelampen er begundt at blinke periodisk under kørsel i instrumentbordet. Havde samme problem for uger siden i min golf tdi og det var . Off Topic: Har en VW Transportet Tjeg kjøpte frabrikkny for ca 1. Rett før jul blinket glødelampen noen ganger under normal kjøring.


Glødelampe i instrumentbord blinker konstantHvad kan der være sket ? Nu med T-ACV 10´er, men dog ikke synet endnu, så derfor med Golf II -TD m. Hej alle med-Lupo-entusiaster :-D Jeg har et problem med min dejlige Lupo. Forhistorien er at mig ulven var på en udflugt til Hamborg, . Blinkende glødelampe kommer opp under kjøring. Får følgende feilmelding fra VAGcoFault . Glødelampen er fra tid til anden begyndt at blinke. Glødelampen blinker som indikation af, at der er en fejl et eller andet .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi