Hvordan slette microsoft konto

Finn ut hvordan du sletter personlige opplysninger som er tilknyttet Microsoft-kontoen din, og deretter lukker kontoen. Bruk litt tid på å få orden på ting og avbryte abonnementer før du avslutter kontoen din, og kontroller at du ikke legger igjen noe viktig, for eksempel filer i . Finn ut hvordan andre apper og tjenester kan påvirkes når du avslutter en Microsoft-konto.

Slik går du frem for å slette en e-postkonto av typen Hotmail, Live, eller Outlook. Vi viser deg hvordan du kan slette brukerkontoer i Windows 10. Klikk på kontoen du ønsker å slette fra din datamaskin, og trykk på Fjern.


Apple og om å fjerne Microsofts LinkedIn-app fra deres appbutikker.

Vi viser deg hvordan du enkelt sletter Hotmail-kontoen din. Og når du lukker Microsoft-kontoen din, e-post, slettes fra . Mange innstillinger forteller Microsoft vel mye om deg og ditt. Tidligere har jeg fortalt litt om hvordan jeg setter opp min Windows-installasjon – som altså.


Takker du ja til Microsoft-kontoen logger du på maskinen din med . Hvordan sletter jeg helt Microsoft-kontoen min? Selskaper gi vanligvis deg litt guff når du prøver å slette en konto med dem. Vi viser deg hvordan du kan få tilbake en lokal konto.

Lar deg logge inn automatisk med Microsoft-konto. Har du som oss ikke en lokalkonto i Windows 1 men logger inn med Microsoft-kontoen i. Denne artikkelen forteller deg hvordan du skal fjerne passord selv om du er . Spørsmål: Hvordan kan jeg slette betalingsinformasjonen min? Bare logg på kontosiden din med Microsoft-kontoen og klikk Installer.


Dette dokumentet forklarer også hvordan man bruker en Microsoft-konto for å synkronisere personlige innstillinger og programmer til andre Windows 8- eller . Viktig: Når du velger å avslutte kontoen Skype, tilknyttet Microsoft kontoen lukkes også. Hvordan avbestille eller endre min Skype abonnement? Hvordan sletter i jeg installasjonsfilene for Windows 10? De som har lastet ned testversjonen og logget seg inn med Microsoft-konto, vil beholde denne . I denne artikel forklarer jeg hvordan du sletter brugeren. Skal jeg bruge Lokal eller Microsoft konto i Windows 10?


Da ønsker jeg jo selvfølgelig å fjerne min egen konto fra maskinen. Det eneste jeg finner på microsoft sine nettsider er hvordan slette kontoen. Fordi bruken av Microsoft-konto er standardvalget, brukes trolig dette på svært mange. Microsoft lover at alle kopier av nøklene da blir slettet.


Gå til Hvordan sette opp Thunderbird e-postklienter Apps konto støtter bruk av de fleste. Den ene er å hente og slette innholdet i postkassen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi