Hengerlappen teori

Forutsetningene for å ta hengerlappen er jo at du har førerkort klasse B (altså billappen!). Leste teorien på CE når han tok den og den sitter. Da jeg lurte på å ta hengerlappen skulle jeg ønske at jeg fant en blogg om.

Her finner du et utvalg av typiske kontrollspørsmål som du kan få stilt ved oppkjøring. Jeg opprettet en tråd ang regelendringer på be-lappen fra neste år av, men for å ikke spore den av for mye med spørsmål ang det å ta lappen, . Da hengeren var koblet på var det tid for teori-spm. Læreplan-klasse-BEBufretLignendeKurset er delt, med min teori og min praktisk sikring av last.

Teoridelen er fast oppsett med gjennomgang av lover og regler, samt gjennomgang av ulike . Bilførere som har klasse Ckan med et forholdsvis enkelt praktisk og teoretisk undervisningsopplegg på en kvalifisert kjøreskole skaffe seg klasse C1E. Tok du kun oppkjøring, ingen teori eller kjøretimer? Haugesun for alle skulle ha hengerlappen før de nye reglene kommer til neste år. Når de nye reglene blir innført i januar 201 må du ha obligatorisk opplæring for kjøring med tilhenger. Selv om du skaffer deg hengerlappen - forhåpentligvis uten å måtte punge . Kjøreskole - Hognestad Trafikkskole tilbyr bil med tilhenger, klasse BE og klasse B kode (B96).


På denne siden kan du lese om de ulike trinnene du skal . Utstedelse av førerkort – alle klasser, kr 28-.

En tidligere kollega tok hengerlappen og jeg tror han betalte 80kr for dette. Vi var vel ca 10-personer på kurset som vel var timer teori og noen timers . Obligatorisk med teori/lastsikrings-timer, og selvfølgelig oppkjøringa da. Her er det krav til størrelse på hengeren, samt at jeg tror du må ha bil . Mannsaaker LEARN hjelper meg med alt, ikke bare kjøringen.


Grunnkurs MC, timer teori; Trinnvurdering, timer; Sikkerhetskurs i trafikk (A1); Sikkerhetskurs bane (A/A2); Sikkerhetskurs på veg; Leie av MC på en prøve . Skulle du være uheldig å stryke, vil du kunne ta hele . Til dere som ikke har hengerlappen, dette er et godt tilbud! Våre kurs gjennomføres med den teoretiske delen i våre lokaler i Arnatveitvegen 13 og vi gjennomfører også bedriftsinterne kurs over hele landet. Trinn Sikkerhetskurs bane (+baneleie kr. 110-), Kr. Trinn Sikkerhetskurs vei (t. teori + t. kjøring), Kr.


Førerprøven for personbil, tilhenger, moped eller MC. Terkelsen Trafikkskole har dyktige kjørelærere med lang erfaring. Finn ledig kjøretime og bestill i vår bookingkalender.


Fokus på effektivitet, konkurransedyktige priser, individuelt tilpasset opplæring og høyt faglig nivå.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Teoman eşi