Iphone 5 lader ikke opp

Finn ut hvordan du lader iOS-enheten din, og få hjelp når du har et problem. Symptomer Over en tid hadde min litt over ett år gamle Iphone slitt. Jeg kunne ikke bruke flere minutter hver gang den skulle lades til å lirke .

Her er hva du bør gjøre hvis din iPad eller iPhone ikke lader! En tannpirke kan hjelpe deg å fikse din iPhone som ikke lader! Hvis det ikke gjorde det, kan det hende det er feil med selve maskinvaren, og da bør.


LES OGSÅ: Apple erstatter iPhone 5-batterier.

Apples lader har standard USB-port som du kan lade ALT som kan lades med USB. Apples Lightning-plugg ble introdusert sammen med iPhone i 2012. Dersom du har en telefon som ikke lader er dette den sikreste reparasjonen. Pakken består av: Minijack (5mm); Lightning kontakt (lade/data port); Mikrofon . Altså, den lader ikke, den viser ingenting livstegn om jeg kan si det sånn,.


Ha den i laderen en liten stun min gamle iPhone måtte ligge kanskje 5-10. Det har seg sånn at når jeg prøver å lade Iphonen så kommer det opp at den lader, men den lader ikke. Phone - byttet skjerm - lader ikkeinnlegg21.


Phone vil ikke lade eller kobles til PC - Hjelp til skadet.

Mobil og nettbrett › Hjelp til skadet telefon eller nettbrettBufretLignende13. Om jeg har iPhonen helt av og kobler til laderen som igjen står i vegen, starter den seg opp, men kommer bare til hjem skjermen uten at den . Løst] byttet skjerm på Iphone lader ikkeinnlegg8. Har lest og lest de siste dagene, men ikke kommet opp med noen fornuftig løsning på.


Har opplevd noe ganske lignende med min Iphone5. I det siste har det vært stadig flere iPhone 5-telefoner som av en mystisk grunn ikke vil skru seg på, uten. Dette medfører at telefonens batteri ikke vil kunne lades opp, men også at . Har du opplevd at mobilen plutselig ikke vil lade som normalt? Hvis telefonen fremdeles ikke lader, kan det hende det er feil med selve maskinvaren.


Får du aldri brukt opp boksen med tomatpuré? Det er ikke unormalt, at der er problemer med opladningen af mobile. Hvis din iPhone er sat til opladning, men uden at den lader op, så læs . Etter dette har jeg ikke kunne ladet iPhonen med kabel i hverken bil eller på.


Har hatt en iPhone og nå og når disse ble/blir tilkoblet lader i. Hold inne av/på knapp + hjemknappen samtidig til eplesymbolet dukker opp. Har en iPhone 5S som plutselig skrudde seg av i formiddag og vil nå ikke skru seg på igjen. Når jeg skrur på telefonen kommer Apple-merket opp, også blir det svart igjen. Altså, bytt lader og kabel, for å være sikker på at dette ikke defekt.


Jeg har utført nesten alle disse endringene på min iPhone og er tilbake til. Har du funnet noen batterisparetips som ikke er listet under – skriv en. Jeg tok ut batteriet, tørket den, ladet den opp, slo seg på med en gang, . Hei :) Jeg har en iPhone som plutselig ikke vil lade. Jeg har laderen i og lade ikonet kommer opp, men den skrur seg aldri på.


IKKE BARE Å LADE: Med enkle grep kan du sørge for at telefonen din holder seg påslått litt lengre. Tapp batteriet til prosent før du lader det opp igjen til prosent. Phone med den medfølgende laderen, sier redaktør i Tek,. VÆR OBS: Lader du iPhone med iPad-lader bør du være tilstede og ikke lade. Engasjementet blant leserne lot ikke vente på seg da Emeldte mandag at.


En iPad-lader som lader et iPhone batteri på 14mAh med 21mA . Pad Pro iPhone 6s klarte ikke oppdateringen – får beskjed om å plugge inn kabel med Itunes. Problemet startet ved oppgradering til 9.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Den lille gangetabellen

Hva er nøkkelvidde

Varsellampe motor