Varsellampe motor

Hvor mange varsellamper som finnes på en moderne bil varierer litt fra modell til modell. Dersom motoren koker og du fortsetter å kjøre, kan skadene bli store. En moderne bil kan ha mellom og 1varsellamper.

Hva skal du egentlig gjøre når varsellampene lyser? Hvis denne fortsetter å lyse etter at du har startet motoren, betyr det at det kan være feil . Dette er varsellampene for oljetrykk, motortemperatur og bremsefeil,. Oljetrykk-varselet forteller at det ikke er smøring i motoren som kan gi .

Instruksjonsboka forteller at du må oppsøke verksted snarest, uten å fortelle hva som er galt. VARSELLAMPER: En undersøkelse NAFs søsterorganisasjon i England gjorde,. Hvis du fortsetter å kjøre med for lite olje, da ryker motoren.


Har hatt eit problem att stadig lyser ei gul varsellampe (motorikon) på. Men har funne ut att den lapa lyser når motor plutseleg begynner å gå . E318d varsellampe om motor temperaturinnlegg9. Varsellampe motorkontroll/styringinnlegg2. Varsellampe for motorstyring E-318innlegg19.


Varsellampene i bilen skal slukke når bilen starter.

Gjør de ikke det, eller begynner noen å lyse under kjøring, er det all grunn til å sjekke hva . Det lyser av og til en varsel lampe i Min Toyota carina, ( ikke olje lampa)og det. Hva skjedde når motor lampa begynte å lyse ? Varsellampe for motorfeil - posted in Mondeo: Hei, og takk for et fint forum. Men her er nødhjelpen: Felles for de fleste biler er nemlig at alle symboler og varsellamper vises før motoren starter (sjekk-modus), om du . Idag da jeg dro fra jobb begynte varsel lampe for motor og lyse.


Først når jeg starta og satt den i revers så funka alt fint, da jeg skulle sette den i . Gul varsellampe og motor som fusker/dør umiddelbart, tips? Med motor gående kan jeg ikke provosere frem noen stopp ved å. Så lenge det er en varsellampe (er det check-engine-lampen?) er det stor . Husker ikke hva den betyr (får ikke sjekket det før i morgen) men tror det er noe sånn som avgass trøbbel? Varsellamper og indikatorer - Biler produsert fram til: 31-03-2013. Hvis den lyser når motoren er i gang, er dette tegn på en feil.


Jeg har en Opel Astra Sportiv Stasjonsvogn hvor varsellampen for motordignose lyser. Er det noen som kan si meg hvilke tilstander denne . Oransj motor varsellampe - posted in Discovery ForuHei. Jeg har en DiscoV20modell, kjørt 780km.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Den lille gangetabellen

Hva er nøkkelvidde