Iglo garn europris

Strikk i NORDLYS REFLEKSGARN – garn med reflekterende tråd på p og sørg for å bli. Du strikker den i TRYSILGARN IGLO ULLGARN i ren ull på pinne 8. Hvitt garn som er bleket kan ikke toves (naturhvitt er ikke bleket).

Har du flere plagg i maskinen så tover den mer. Jeg bruker ofte garn fra europris og der opplevde jeg at garnet iglo tovet lettere enn garnet sportsgarn. Dette skyldes spinningen i garnet, det vil . Jeg har kjøpt strikkegarn på Europris av type Trysil garn.

Variantene Sportsgarn, Artic og Iglo kan toves. Jeg har tovet vesker i ulikt garn fra Europris/Trysilgarn. Den andre ble strikket i Iglo, og det anbefaler jeg ikke.


Du trenger følgende: stk grams nøster med garn i ren ull (1så godt bruke ull garnet de har på Europris til 1pr nøste (Iglo) eller fra . Legger ikke ut oppskrifter som er i salg. Strikket også votter i Iglo garn fra Europris. Herrevottene er strikket i garnet Sterk fra Du Store Alpakka, . Siden en del har spurt etter oppskrift på tovede votter har jeg bestemt meg for å legge ut slik jeg strikket de.

Fin pris og overraskende flott garn å strikke med. Tipper det egner seg fint til toving også, noen som har . En farge som jeg oppdaget for kort tid siden er lyse grå i Iglo garn. Iglo garn har jeg strikket mye me og det tover mye med unntak av den lyse . Skulle gjerne hatt rødt iglo garn, noen som vet om europris har det? Går unna når man hekler med tykt garn og nål nr 7. Side 6 Tovede tøfler: Garnmengden varierer fra 1g til 2g etter størrelsen. Side 9 Kjeleunderlag : Iglo fra Trysil garn (Europris), 1gr.


Vitiði hvort það er ennþá selt svart iglo garn í europris? Er í miðju verkefni og langar til að nota svörtu iglo afgangana á þann hátt að ef mig vantar meira þá þarf . Denne er strikket i Trysil Iglo fra Europris, et garn som filter veldig godt. Det er bare om å gjøre å ikke kjøre et fullt program på vaskemaskinen, da passer den . Europris tilbyr et stort og spennende utvalg innen dagligvarer, jernvarer,.


Blir det fremdeles mulig å få kjøpe Iglo garn, eller skal det ut av sortimentet? Vi deler GRATIS oppskrift fra Europris sin fine strikkeblogg! Trysil Iglo i 1 ren ny ull får du i Europrisbutikkene, eller kjøp garn og pinner på: . IS-SKRAPER Garn: Iglo (Trysilgarn) kjøpt på Europris. Strikk omg rett m div mønster/striper. Vestlandsgarn and Østlandsgarn, just made for the Europris stores.


Artic, 1 Ull, 7 5 - m, Europris. Drops Igloo, Ull, Acryl, 6 10 - 1 m, Drops/Garnstudio. Tykt ullgarn, perfekt til toving av sitteunderlag, tøfler og annet tilbehør.


Da er seks par sokker klare for levering #strikking #strikk #strikkedilla #sokker #knitting #knittersofinstagram #europris #trysilgarn #dropsgarn #strikkeglede.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hva er nøkkelvidde

Smerter høyre side rygg og mage

Commissura anterior